piątek, 29 listopada 2013

22. Dragon Swing 2013, czyli WIELKIE lindy-hopowe swieto w Krakowie


CUDOWNY!

To jedno słowo wystarczy, aby zamknąć wachlarz emocji towarzyszących międzynarodowemu festiwalowi tańca lindy hop, który miał już miejsce  po raz czwarty w Krakowie!

Dragon Swing - Lindy Underground - tak brzmi hasło na mojej festiwalowej koszulce, które do końca moich dni będzie mi przypominało te zwariowane 3 ( prawie 4!) dni spędzone w Krakowie.
Niewyspanie, bóle mięśni, stóp, kręgosłupa to są nieodłączne elementy, które naprawdę w TYCH dniach nie mają znaczenia!


Mój DS w najważniejszych punktach:


  • Warsztaty! Świetni instruktorzy: Ali & Katja, Ron & Subei - Niemcy, Audun & Charlotte - Norwegia, Jamin & Sonia - USA/Hiszpania. Niesamowite, jak w jednym stylu tańca bogate jest spectrum charakterów i technik. Z każdych z zajęć wyniosłam ogrom nowej wiedzy, którą z pewnością będę wykorzystywała w mojej dalszej, tanecznej przygodzie.
  • Główna impreza w Kopalni Soli w Wieliczce ... Długo zastanawiałam się jak opisać atmosferę tego miejsca i przyznam szczerze, że w dalszym ciągu nie odnajduję adekwatnych słów ... nieziemsko, bajecznie, filmowo? OGROMNA sala zapełniona uśmiechem, pozytywną energią, roztańczonymi nogami i przede wszystkim ściany solne odbijające swingowe rytmy ... Taką imprezę pamięta się do końca życia ;-)
  • Nasi wspaniali triumfatorzy! Z wielką dumą oklaskiwaliśmy podwójnych wygranych - naszych instruktorów: Katarzynę Dybowską i Michała Oblacińskiego. Jako para zajęli pierwsze miejsce w konkursie Stricly Lindy. Natomiast Kasia zajęła również pierwsze miejsce wraz partnerem ze Słowacji - Peterem Kepic - w konkursie Jack n' Jill !! Jestem prze-szczęśliwa, że mam okazję uczyć się tego tańca u NAJLEPSZYCH.
  • Niezmiernie: LUDZIE, którzy tworzą 'tę bajkę': Organizatorzy, Instruktorzy i ludzie, którzy kochają ten rodzaj rozrywki. Bo Lindy Hop to nie tylko taniec. To już sposób życia :)
Pozdrawiam,
Aleksandra


Nasza SWINGOUT.PL'owa rodzinka!

Nasi instruktorzy: Katarzyna Dybowska i Michał Oblaciński



jw.

Eliminacje w konkursie Jack n' Jill

Eliminacje w konkursie Jack n' Jill



Komora Warszawa, Kopalnia Soli w Wieliczce

Występ formacji ze Studia Tańca Swingowego SWINGOUT.PL

Jack n' Jill: Weronika Kowalska & Paweł Struk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz